Skip to content

Το marketing στην υπηρεσία των kalanta campaign

Δεκέμβριος 24, 2008

Υπάρχουν πολλοί τρόποι να πει κανείς τα κάλαντα.

kalanta

Οι σύγχρονες έρευνες έχουν προχωρήσει και μιλούν για niche marketing, tatget groups, relationship marketing και κατά κάποιο τρόπο μας υποχρεώνουν να προσαρμόσουμε ακόμη και τα κάλαντά μας ανάλογα με τους ανθρώπους που θα τα ακούσουν.

Το παρακάτω βίντεο ουσιαστικά εφαρμόζει πολύπλοκές θεωρίες μάρκετινγκ και είναι αποτέλεσμα μαθηματικής ανάλυσης που έγινε από το πανεπιστήμιο του HARVARD με στόχο την μεγιστοποίηση των εισπράξεων κατά την διάρκεια καμπάνιας «ευχών και καλάντων» .

Η έρευνα είναι παλαιότερη αλλά είναι κλασσική και διδάσκεται στο οικονομικό πανεπιστήμιο και την πάντειο.

Χρόνια πολλά και καλή επιτυχία σε όσους την εφαρμόσουν…

Advertisements
No comments yet

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: